Tuesday, October 11, 2016

Forex Tester Affiliate

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Wat is 'n Forex Simulator Die Forex Tester is 'n vrystaande PC aansoek wat gee jou 'n presiese simulasie van jou handel opstel met behulp van werklike historiese forex prys aksie. Dit is nie 'n makelaar en dit nie huidige pryse te vertoon, maar jy kan druk die play knoppie en sien kerse of bars vorming met prysveranderings asof jy kyk real-time aksie op jou eie makelaar. Stop die play knoppie en plaas 'n handel om te sien hoe jou strategie werk. Hoekom is die gebruik van 'n simulator belangrik, want dit gee jou 'n manier om vinnig op te lei jou oog jou patrone en setups erken en leer om te besef wat werk en wat om te vermy. Jy kan terug te speel die prys aksie so stadig of vinnig as wat jy wil, sodat jy kan letterlik tyd kondenseer. Dit kan jy 'n baie waardevolle ondervinding pak in kort oefensessies - die soort praktiese ervaring wat normaalweg maande of jare sou neem om op te bou. En jy sal sien dat jou aanwysers lyk net soos hulle doen as hulle die vorming van die heel regs rand van die grafiek, so jou besluite sal net so geldig as hulle tydens lewende handel wees. Die program lyk en werk baie soos 'n standaard MT4, sodat die leer-kurwe is eenvoudig en dit is maklik om te gebruik. Wanneer jy die Forex Tester koop deur ons, jy kry ook gratis toegang tot die volledige opleidingskursus ons geskep het oor hoe om die Forex Tester gebruik en kry die meeste uit van hierdie wonderlike program. Met ure handleiding films en in-diepte dekking, dit is die mees volledige opvoedkundige kursus beskikbaar is vir die Forex Tester oral beskikbaar. As jy reeds die eienaar van die Forex Tester, kan jy inteken net vir die opleidingskursus. Die Forex Tester kom met 'n gratis inligting vir 16 munt pare plus goud en silwer wat terugdateer na 2001. Hierdie data is elke maand opgedateer en kan aangepas word om jou eie makelaar se opstel pas, met verspreiding, ruil aanklagte, tyd verreken en nog baie meer. Jy kan selfs die opstel van jou kaarte om verskeie verskillende pare kyk terselfdertyd. Die Forex Tester kan jy baie kaarte oop op dieselfde tyd te hê en elke kan ingestel word om sy eie tyd. Hou jy daarvan om 'n daaglikse skedule te kyk nie, maar maak jou inskrywing af 'n uur grafiek Geen probleem. of kyk na 'n 4 uur grafiek, 'n 1 uur grafiek en 'n 15 minuut grafiek alles op een slag. Wanneer jy die Forex Tester van ons koop, moet jy ook toegang tot 'n volledige kursus in die leer om dit te gebruik. Jy kan ook in die loop inskryf as jy die Tester reeds besit en wil 'n krag-gebruiker daarmee geword. Tuis Bewese Forex Trading Resources Bewese Forex Trading Hulpbronne Dit is die mees nuttige dinge wat ek ontdek het op my handel reis. Ek het 'n baie gesien van dinge kom en gaan oor die jare, maar dit is produkte wat ek van harte aanbeveel. Al die items op hierdie bladsy is persoonlik getoets deur my en ek het hulle geweldig waardevol gevind, of hulle is aanbeveel om my uit 'n betroubare bron. Maar hulle kan nie vir almal nie, so neem asseblief die tyd om uit te vind of hulle vir jou of nie. Forex Trading Kursusse As jy ernstig is oor hoe 'n suksesvolle handelaar is, moet jy betaal vir jou opvoeding. Sure, jy kan probeer om al die gratis hulpbronne gebruik wat daar is (en 'n paar uitgesoekte handelaars het dit gedoen), maar jy sal ook uit te sorteer deur middel van 'n ton van kak na die goeie dinge te vind. Betaal kursusse te verseker dat jy die punt vinnig en Don maak dit tel. Walter Peters My podcast onderhoud met Walter is my mees gewilde onderhoud tot dusver. Mense is lief vir die onderhoud en ek kry altyd groot kommentaar daarop. Ek het persoonlik deur Walter Chris Capre was ek persoonlik op 'n paar verskillende geleenthede Chris gepraat, en hy was nog altyd super nuttig en opgewonde oor doen lekker dinge binne en buite van die saak nie. Ek het al van Chris Rafael Veron gekoop Dit is 'n gesamentlike projek deur my en Rafael en dit leer sy unieke handel styl wat reeds geslyp oor byna 20 jaar van hedge fund en onafhanklike handel. Dit is 'n unieke strategie wat lyk vir Mini borrels in die Forex mark en wedervaringe hulle deur die gebruik van die Trade Up metode. Die beste deel is dat handel ups te beperk jou risiko en jou stres. Lees meer Chris Lori Ek het 'n baie van Chris Lori geleer, veral wanneer dit kom by die aksie verhandelingsprys. Hy het een van die mees omvattende opvoedkundige programme in die Forex mark en was een van die eerste wettige handelaars wat ek in aanraking gekom het. Ek sou raai te meld vir Pro Handelaars Club. Lees meer Markanalise Services is redelik algemeen. In feite, kan almal en hul ma 'n mark ontleder wees. Maar ontleders wat Don t die moeite werd om omdat hulle niks op die spel. As jy werklik analise van die mark wil, wat jy nodig het om 'n werklike handelaar om te luister. Joel Kruger Joel is 'n voormalige geldeenheid ontleder, het professionele forex handelaar. Wat ek graag oor Joël Trader Onderhoude en Trading Video Word geïnspireer is baie belangrik. Dit sal verseker dat jy gaan wanneer jy wil moed opgee nie. Hier is 'n paar hulpbronne wat jou sal help veg hou. Die Trading Lifestyle Podcast Dit is die podcast waar ek gereeld mense wat hul gedagtes om voltyds Forex handelaars geword het en daarin geslaag om 'n onderhoud. Ek het ook n onderhoud kundiges wat ook kan help om beter te handel en 'n beter lewe. Jy kan ook inteken op die podcast op iTunes. Klik hier om te begin luister The Truth About Forex Podcast Luister as ek Pro Trader Walter Peters vra oor alles Forex verwant. Hoe het hy suksesvol geword Wat is die beste makelaars Geen vraag is buite perke en ek hoop jy leer baie by my vrae ook. Jy kan ook inteken op iTunes en Soundcloud. Klik hier om te begin luister Ander Trading Videos Ek het ook begin met 'n versameling van 'n uitstekende handel video's op die Trading Journal site. Daar is 'n paar juwele op die lys. Hier is 'n paar van my beste vondste van YouTube en nog baie meer. Klik hier om te begin kyk Forex Trading Ultimate Guides en gidse Dit kan moeilik wees om kwaliteit Forex hulpbronne handel te vind, sodat ons 'n paar lyste saamgestel om dit vir jou makliker te maak. Vind 'n programmeerder, kry vrye handel onderwys en nog baie meer. Die Ultimate Gratis Forex Onderwys en Hulpbronne Gids As ernstig is oor die saak, sal jy waarskynlik nodig het om geld te spandeer op jou opvoeding. Maar as jy net begin en sondaars Meta Trader 4 Tutoriale Dit is 'n versameling van MT4 tutoriale wat Ek geskape het tot almal uit die absolute beginner, om die gevorderde handelaar. Leer hoe om dinge soos te doen: gebruik die verborge risiko / beloning sakrekenaar, skep grafiek templates en nog baie meer. Klik hier om meer te lees Die Forex Blog Gids Terwyl ons seker dink dat ons artikels is groot, ons beslis sondaars Die Forex Programmering Services Gids Het jy 'n goeie idee vir 'n aanduiding of outomatiese handel stelsel, maar jy nie die Forex Forum en Gemeenskappe Gids Trading kan 'n eensame strewe. Dit help om 'n gemeenskap van handelaars wat jy kan staatmaak op jou aanmoedig en help om jou beste handel. Hier is 'n kort lys van gemeenskappe wat dalk vir jou werk. Klik hier om die lys Trading sagteware te sien Die gebruik van die regte sagteware kan bespoedig jou leerproses en maak dat jy 'n meer doeltreffende handelaar. Hier is wat ons die meeste nuttig gevind het. Forex Tester 2 Hierdie sagteware het meer suksesvolle handelaars gehelp as enige sagteware wat ek weet van. Luister net na my onderhoude. Bespoedig jou opvoeding deur die beoefening van historiese data. Ervaring wat jy jou anders maande of jare te bekom sou neem verkry kan word in so min as 'n naweek. Trading Heroes lesers kry 'n 10 afslag. Klik hier om te eis jou koepon MT4 wisseltrofee Charts Handelaars hou daarvan om verskeie monitors gekoppel aan hul rekenaars. Ons wil soveel as moontlik inligting MyFxBook sien As jy moeg is van die hand opdatering van jou handel log is, MyFxBook is vir jou. Dit verbind om jou handel rekening en outomaties afgelaai al jou ambagte en bied maklik-om-te lees grafieke te sien presies hoe goed jy handel dryf. Die beste deel is dat dit heeltemal gratis om te installeer 'n rekening. Klik hier om te begin VMWare Fusion Trading sagteware het berug agter die tye. Dit is stadig verander, maar die hartseer werklikheid is dat jy regtig Venster nodig vir 'n paar dinge, as jy wil om handel te dryf. Gee VMWare Fusion, dit laat jou toe om Windows te gebruik op jou Mac. Die basiese weergawe is fyn, geen behoefte aan Pro. Klik hier om meer te leer 1Password Wagwoorde is iets wat ons almal nodig het, maar ongelukkig het ons dink wanneer dit te laat is oor hulle net. Jou geld is op die spel, neem 'n minuut nou en kry 'n wagwoord oplossing soos 1Password. Dit spaar veilig al jou aanlyn wagwoorde (geïnkripteer) en jy kan dit te bekom met een hoof wagwoord. Terug te haal om jou Dropbox of plaaslike Friends ry. Genereer super veilige wagwoorde en slaan jou wagwoorde wanneer jy inteken vir webtuistes. Klik hier om meer VPS Hosting Solutions 'n virtuele privaat-bediener te leer of 'n VPS kan jy jou handel programme 24/7/365 hardloop. Dit is wat jy nodig het om wakker aanwysers of Expert Adviseurs hardloop. Hier is wat ons beveel Amazon AWS As jy nodig het om 'n waarskuwing aanwyser hardloop of Expert adviseur (EA) 24/7, dan is daar 'n hele paar Virtual Private Server (VPS) oplossings daar buite. Ek gebruik Amazon AWS en dit werk goed. Jy kan ook in staat wees om die eerste jaar van hosting kry gratis (terwyl aanbod duur). Dit gee jou gemoedsrus, omdat julle weet dat Meta Trader altyd loop. Klik hier om meer 1 1 VPS Hosting leer Indien daar enige klagte wat ek het oor Amazon VPS hosting, is dat dit baie erg op te rig. Jy het mooi tegniese om dit uit te vind wees. So ek wou 'n alternatief en 1 Trading rat As jy op soek is vir 'n paar aanbevelings oor die beste harde goedere vir verhandeling, dit is die blad vir jou te voorsien. Kry ons wenke vir die beste handel rekenaar, monitors, stoele en nog baie meer. Alles wat jy nodig het om handel te dryf en 'n paar dinge wat net die pret Die Lifestyle Handelaars Boekklub En Biblioteek Oor die jare, het ek 'n ton van die saak boeke gelees, maar ek het ook boeke oor ander onderwerpe soos lees: persoonlike ontwikkeling, fiksheid en reis, wat gehelp het om my beter te handel en 'n beter lewe. As jy op soek is na iets nuuts om te lees, my handel biblioteek doesn Die Trading Heroes Skunkw RKS Garage Die Garage is waar ons ontwikkel, te toets en tune forex strategieë. As jy al ooit wou die hele storie oor hoe 'n handel metode nie in back testing en vorentoe toets te kry, dan sal jy wil om te stop by The Garage. Dit is waar al die harde werk in die handel gebeur en ons wys jou alles in die openbaar. Ons don Openbaarmaking. Let asseblief daarop dat sommige van die skakels hierbo is affiliate skakels, en teen geen bykomende koste vir jou. Ek sal 'n kommissie te verdien as jy besluit om 'n aankoop te maak. Ek het persoonlike ondervinding met al hierdie mense / produkte, en ek beveel hulle net omdat hulle nuttig en bruikbaar, nie as gevolg van die klein kommissie ek maak as jy besluit om iets te koop. Daar is 'n ton van crappy handel produkte wat ek kon raai, as ek was net in dit vir die kommissie (wat ek nie m). Moet asseblief nie enige geld te spandeer op hierdie produkte, tensy jy voel jy dit nodig het of dat hulle sal help om 'n beter handelaar.


No comments:

Post a Comment